7. 6. 2012

Posledné dni a týždne

Konečne mám trošku čas, drobci spia a ja tu triedim fotky. Nedá mi nepodeliť sa aspoň o pár okamihov z posledných dní. Takže tým čím sme najviac žili posledné dni bolo pripravované 1.Celoslovenské stretnutie dvojčiat a viacerčiat, ktoré sa konalo 2.6. vo Valči. Najprv to vyzeralo tak nevinne,keď sme sa v našej "tajnej" dvojičkovej skupine dohadovali na stretnutí. Však nech sa konečne vidíme aj naživo a nielen cez písmenká na monitore :o). No a nakoniec nás prišlo 173 párov dvojičiek a 9 trojčiat. A bolo úžasne! Kočky,ktoré si vzali na starosť program majú od nás jedno veľké ďakujem. Dúfam,že sa nám podarilo založiť skvelú tradíciu a o rok sa vidíme opäť. Však tohtoročný rekord musíme prekonať :-D A máji sa začala obľúbená melónová sezóna,bazová sezóna a samozrejme nesmie chýbať MDD u hasičov. Pomaličky sa končí tento školský rok a nás čakajú plné dva mesiace prázdnin. Dúfam,že ich v zdraví prežijeme :-D. Pekné slnečné dni všetkým! P.S. Nedajú sa mi poriadne zarovnať fotky,takže tento príspevok ma tancujúci charakter :-)

2 komentáre:

Gabi povedal(a)...

Jééj, Luci, akí sú už tí tvoji chlapi veľkáči!:) To musela byť super akcia!
A MDD u hasičov sme si tento rok zažili aj my:))

Krásne dníky
Gabi

Lucia F. povedal(a)...

Gabi dakujeme :-) ano chalani su uz riadny velkaci. A veru u hasicov na MDD to je ina parada :-) deticky maju krasne zazitky! Pa