5. 3. 2009

Pár posledných dní...

...bol som u prababky na návšteve a kukučkoval som spoza veľkého zeleného kresla. Neskôr sme od prababky išli ešte babine a dedovi, kde som opäť aj nocoval a babina ako prvá mi nedala v noci nič piť. Potom pokračovali v začatej náročnej úlohe aj moji rodičia a výsledok sa po dvoch dňoch dostavil - SPINKÁM CELÚ NOC. Bez fľaše, pitia a budenia sa každú hodinu. A je to super. Na druhý deň ma maminka zobrala aj s kamoškou Vaneskou a jej maminou do nášho pezinského materského centra. Pohrali sme sa, pobláznili a stihli sme aj obdivovať rozkvitnuté snežienky v parku. Jar sa už blíži...jupíííí. Ďalšie poobedie sme strávili so starkou, boli sme v meste a tiež zase v parku na prechádzke. No a dnes idem opäť babine a ujo Jaro má 25. narodeniny, tak budeme oslavovať :O).


...tortička, ktorú upiekla mamina pre uja Jara....


...hráme sa v MCčku...

...na Robikovi...

...u prababky za kreslom...

1 komentár:

Lenka povedal(a)...

ta dorta je perfektna