23. 1. 2011

Relax

Už pred narodením našich dvojičiek sme sa s mužíkom dohodli, že ak chceme v zdraví a psychickej pohode prežiť, musíme si každý nájsť chvíľku času aj na seba. Aspoň hodinku v týždni proste vypadnúť a zregenerovať si myseľ. Alebo sa zaoberať niečím iným, ako len domácnosťou. A tak sa chodím najradšej zrelaxovať na plaváreň. Milujem ten pocit, keď sa ponorím do vody a všetko nechám na brehu. Vnímam len moje ruky a nohy, ktoré v pravidelnom tempe narušujú vodnú hladinu. Ďalším úžasným miestom na poriadny relax je telocvičňa vlniaca sa v rytme Zumby s perfektnou zumbainštruktorkou Marcelkou. A už len netrpezlivo čakám, kedy budem môcť vytiahnuť bicykel a prebehnúť sa aspoň okolo Rozálky. Nie vždy sa dostanem von, a tak aj doma mám učinné zbrane na vyčistenie hlavy - háčkovanie, pletenie, šitie a v neposlednom rade fotenie, ktorému by som sa chcela omnoho viac venovať. Nuž, ale času je málo :) a tak sa snažím postupne aspoň študovať jednotlivé funkcie na mojom Kaňóne :D. Však ja ho raz naplno ovládnem! A posledným úžasným miestom relaxu je naša kuchyňa - rada varím, pečiem , kuchtím a vymýšľam.....júj len keby nevznikali následky v podobe tuku uloženého kade-tade po tele ;o).
Myslím, že každý občas potrebuje trošku času len pre seba, zvlášť v dnešnej dobe, ktoré kladie extrémne nároky na každého z nás. Žijeme príliš rýchlo a častokrát prehliadneme to krásne okolo nás, zabúdame na vône, farby, chute. . . a tak zastavme sa trošku, aspoň na okamih a nadýchnime sa :).

P.S.a keď už nie je iná možnosť, aspoň si nalakujem nechty na nohách :-)

Žiadne komentáre: