13. 6. 2010

Vitajte

...celá spokojná rodinka...

... krsní ...

...Martinko a Tomáško...

...podpisy do pamätnej knihy mesta...

Krásna rodinná udalosť je za nami. V sobotu 5.6.2010 sme sa v úzkom rodinnom kruhu zišli v Starej radnici, aby sme slávnostne privítali našich chlapcov do života. Celý obrad sa niesol v úžasnom duchu a aj keď to bol obrad úradný, nestratil nič zo svojho čara. A nadôvažok sa nám podarilo do pamätnej knihy pripísať aj Jakubka, ktorý takýto slávnostný akt pri svojom narodení neabsolvoval, z čoho sa všetci veľmi tešíme. A po celom obrade sme zasadli za slávnostný stôl a príjemne sa zabávali a hodovali až do večera. Milujem takéto milé rodinné stretnutia :o) .

3 komentáre:

Gabi povedal(a)...

Luci, aká príjemná zmena! Neuveríš, práve nedávno som si hovorila, či asi neplánuješ zmenu názvu a ty hneď komplet image:) Veľmi príjemné farby, mám rada hnedú a jej odtiene.
No mamina, poviem ti, ty sa pri tých svojich šuhajoch riadne naposiluješ:)Ale snáď, keď trochu povyrastú, ťa budú oni nosiť na rukách:)Príjemné dni Gabi

Lucia povedal(a)...

Jej dakujem Gabi, este to vsak nie je konecna verzia :)))) len nemam cas sa tolko tomu venovat :o) krasny vecer prajem.

Ajka povedal(a)...

Ani som nevedela, že sa ešte takéto uvítania do života robia. Kedysi dávno, keď som bola ešete malá školáčka som chodila spievať a recitovať na podobné uvítania...
A blahoželám k dvojnásobnej radosti. Určite to nie je ľahké starať sa o dve novorodeniatka naraz.