6. 4. 2009

SAD

Nedá mi nepodeliť sa o jednu skúsenosť. V marci sme boli s Kubkom na pravidelnej kontrole u lekárky v Modre. Tatik nás autom doviezol, a naspäť sme ako obyčajne mali ísť autobusom. No ale tentokrát to nebolo také jednoduché, ako by som si predstavovala. Po polhodinovom čakaní na zástavke prišiel autobus, vypýtala som si lístok do Pezinka plus kočár - a šofér hovorí: "Ja neberiem kočáre." Bodka. Tak som vystúpila a o chvíľku prišiel druhý autobus. Tak už s nádejou si pýtam lístok, a aj tento šofér ma hneď odbil, že kočár nemá kam dať. Pritom autobus bol poloprázdny. A tak sa ho pýtam, že ako sa mám s malým dieťaťom dostať domov, keď ma žiadny autobus nechce vziať???? "Počkajte si na prímestský spoj." Toľko odpoveď. Riadne napálena som stála aj s Kubinom na zástavke....prišiel tretí autobus a už som naozaj váhala, či si vypýtať lístok. A tento šofér ostal na mňa pozerať, že prečo by som vás nezobral - nastúpte si. Nemám viac slov, čo sa to v dnešnej dobe deje, a tak hádam budete mať viac šťastia a nenarazíte na týchto vodičov autobusu ŠPZ TN 276CB a TT945BJ.

Žiadne komentáre: